Rekruttering

..fordi jeres virksomhed er fantastisk skal jeres medarbejdere også være det..!​

At ansætte nye medarbejdere, kan være en omfattende proces. KOMPLEX hjælper dig med effektiv rekruttering, så du undgår dyre fejlansættelser, der kan gå ud over både drift, omsætning og vækst.
Den personlige relation er nøglen til et tillidsfuldt og givende samarbejde. Derfor starter et rekrutteringsforløb hos KOMPLEX med et personligt besøg. Vi håndterer hele processen. Lige fra det indledende møde, til præsentation og ansættelse af en kandidat. Det er for os den bedste forudsætning!

Vi foretager en målrettet søgning på markedet og inddrager også vores egen database, som rummer et stort antal kompetente kandidater. Vurderer vi, at det er en fordel for virksomheden, benytter vi os naturligvis også af annoncering på diverse jobportaler og sociale medier, som eks. LinkedIn og Facebook.

Vi indkalder til samtaler hos os, hvor de egnede kandidater gennemgår relevante tests. Det er jeres sikkerhed for, at personen der ansættes, også stemmer overens med jeres behov. Som et helt naturligt led i processen indhenter vi altid referencer hos tidligere arbejdsgivere.

Efter en kort præsentation af kandidater der matcher jeres virksomhed, afholder I selv samtaler, og vælger her den kandidat, I finder bedst egnet. KOMPLEX deltager også gerne i samtalen, og står selvfølgelig til rådighed, hvis der er brug for sparring og rådgivning, før den nye medarbejder vælges.

I KOMPLEX følger vi ALTID op på et rekrutteringsforløb – både inden og efter prøvetidens udløb. Opfølgningen er en, ofte overset, men yderst vigtig del af en rekrutteringsproces, idet den skaber tryghed hos begge parter og er med til at fremtidssikre holdbarheden af ansættelsen.

Ring på 98 511 511 – Vi hjælper gerne jeres virksomhed med et effektivt og professionelt rekrutteringsforløb.

Har du spørgsmål?

Send en besked via formularen, så vender vi tilbage så hurtigt som overhovedet muligt.